Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Το Ευαγγέλιο της ημέρας

Δευτέρα 24/10/2016 στ΄ βδ. Λουκ (Λκ. ι΄ 22 - 24):
22 κα στραφες πρς τος μαθητς επε· πάντα μοι παρεδόθη π το πατρός μου· κα οδες πιγινώσκει τίς στιν υός, ε μ πατήρ, κα τίς στιν πατήρ, ε μ υἱὸς κα ἐὰν βούληται υἱὸς ποκαλύψαι. 23 Κα στραφες πρς τος μαθητς κατ᾿ δίαν επε· μακάριοι ο φθαλμο ο βλέποντες βλέπετε. 24 λέγω γρ μν τι πολλο προφται κα βασιλες θέλησαν δεν μες βλέπε­τε, κα οκ εδον, κα ­κο­σαι κούετε, κα οκ κου­σαν.

ΕΡΜΗΝΕΙΑ Π. Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ
22 Καί φο στράφηκε στούς μαθητές, επε: λα μο τά παρέδωσε Πατέρας μου καί μο δωσε καί ς ν­θρωπο κάθε ξουσία καί δύναμη. Κι πειδή εμαι Υός το Θεο καί χω τήν δια οσία μέ τόν Πατέρα μου καί εμαι πειρος πως κενος, κανείς λλος δέν γνωρίζει τελείως μένα καί ποιά εναι φύση μου καί ο βουλές μου, παρά μόνο Πατήρ· καί κανείς δέν γνωρίζει τόν Πατέρα στό βάθος καί στήν οσία του, παρά μόνο Υ­ός. Σέ κάποιο βαθμό βέβαια τόν γνωρίζει κι κενος στόν ποο Υός θά θελήσει νά το τόν ποκαλύψει. 23 στερα στράφηκε στούς μαθητές καί τούς επε διαι­τέ­ρως: Ετυχισμένα εναι τά μάτια πού βλέπουν καί κα­τανοον μέ τό φς τς πίστεως ατά πού βλέπετε σες. 24 Εναι ετυχισμένα τά μάτια ατά, διότι σς διαβεβαι­ώ­νω τι πολλοί προφτες καί βασιλιάδες, πως ­βρα­­­­­­άμ, Μωυσς, Δαβίδ κι σαΐας, θέλησαν νά δον ατά πού βλέπετε σες, καί δέν τά εδαν· καί πόθησαν ν’ κούσουν ατά πού κοτε σες, καί δέν τά κουσαν.

www.osotir.org




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου