Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Το Ευαγγέλιο της ημέρας

Τετάρτη 18/5/2016  γ΄ βδ. ωάννου (ω. ϛ΄ 35-39)

35 Επεν Κύριος πρς τος πεπιστευκότας ατ ουδαίους· γώ εμι ρτος τς ζως· ρχόμενος πρός με ο μ πεινάσ, κα πιστεύων ες μ ο μ διψήσει πώποτε. 36 λλ' επον μν τι κα ωράκατέ με κα ο πιστεύετε. 37 Πν δίδωσί μοι πατρ, πρς μ ξει, κα τν ρχόμενον πρς με ο μ κβάλω ξω· 38 τι καταβέβηκα κ το ορανο οχ να ποι τ θέλημα τ μν, λλ τ θέλημα το πέμψαντός με. 39 Τοτο δέ στι τ θέλημα το πέμψαντός με πατρός, να πν δέδωκέ μοι μ πολέσω ξ ατο, λλ ναστήσω ατ ν τ σχάτ μέρ.


 ΕΡΜΗΝΕΙΑ Π. Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ

35 λλά ησος τούς επε: γώ εμαι ρτος πού μεταδίδω ζωή πραγματική. Τή μεταδίδω μέ τή μετάληψη το σώματος καί το αματός μου, λλά καί μέ τή διδα­σκα­λία μου καί τή χάρη το Πνεύματός μου. ποιος ρ­χε­ται σέ μένα μέ μετάνοια καί πίστη δέν θά πεινάσει πνευματικά· κι ποιος πιστεύει σέ μένα δέν θά δι­ψάσει πνευματικά ποτέ. Θά ποκτήσει νέες πνευ­ματικές δυνά­μεις, καί θά βρε τήν νάπαυση καί τήν κα­­νοποίηση τς καρδις καί τς ψυχς του. 36 λλά σς επα τι, ν καί μέ χετε δε ποιός εμαι καί ποιός ποδεικνύομαι μέ τά θαύματά μου, μως σες δέν πιστεύετε τι εμαι Μεσσίας. 37 λλ’ άν σες δέν πιστεύετε σέ μένα, πάρχουν λ­­λοι πού θά πιστέψουν. Κά­θε νθρωπος, κάθε λογικό πλάσμα πού μο δίνει Πατέρας μου γιά νά γίνει δικό μου καί νά σωθε πό μένα, θά πιστέψει καί θά λ­θει πω­σ­­δήπο­τε σέ μένα. Κι ατόν πού ρχεται κοντά μου δέν θά τόν πετάξω ξω μέ περιφρόνηση, λλά θά τόν δε­χθ μέ μεγάλη στοργή. 38 Θά τόν δεχθ, διότι χω κατεβε πό τόν ορανό καί εμαι δη στή γ ς νθρωπος χι γιά νά κάνω τό θέλημα τό δικό μου, λλά τό θέλημα κείνου πού μέ στειλε δ39 Καί τό θέλημα το Πατρός, πού μέ στειλε στόν κό­­σμο, εναι ατό κριβς: νά μή χάσω οτε λά­χι­­στους π’ σους μο χει δώσει, λλά νά τούς ναστήσω ­­λους νδοξα τήν τε­λευ­­­ταία μέρα το κόσμου ατο, τότε που θά γίνει δευτέρα μου παρουσία καί πα­­γκόσμια Κρίση.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου