Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

Το Ευαγγέλιο της ημέρας


Τρίτη 5 Ιουλίου 2016 Εαγγέλιον: το σίου, δ΄ βδ. Ματθ. (Μτθ. ια΄ 27 - 30):
27 Πάντα μοι παρεδόθη ­­­π το πατρός μου· κα ο­­δες πιγινώσκει τν υἱὸν ε μ πατήρ, οδ τν πατέ­­ρα τις πιγινώσκει ε μ υ­­ς κα ἐὰν βούληται υ­­ς ποκαλύψαι. 28 Δετε πρός με πάντες ο κοπιντες κα πεφορτισμένοι, κγ ναπαύσω μς. 29 ρατε τν ζυγόν μου φμς κα μάθετε π᾿ μο, τι πρός εμι κα ταπεινς τ καρδί, κα ερήσετε νάπαυσιν τας ψυχας μν· 30 γρ ζυγός μου χρηστς κα τ φορτίον μου λαφρόν στιν.


ΕΡΜΗΝΕΙΑ Π. Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ
27 λα παραδόθηκαν σέ μένα πό τόν Πατέρα μου, καί λαβα καί ς νθρωπος κάθε ξουσία καί δύναμη. Κι πειδή χω ς Λόγος τήν δια οσία μέ τόν Πατέρα μου καί εμαι πειρος πως κενος, κανείς λλος δέν γνωρίζει τελείως τόν Υό καί ποιά εναι φύση καί ο βουλές το Υο, παρά μόνον Πατέρας. πειρος μόνο πό τόν πειρο μπορε πλήρως καί τελείως νά γνωσθε. λλά καί τόν Πατέρα κανείς λλος δέν γνωρίζει στό βάθος καί τήν οσία του παρά μόνον Υός, περιορισμένα μως τόν γνωρίζει κι κενος στόν ποο Υός θά θελήσει νά τόν ποκαλύψει. 28 Θέλει μως Υός νά καταστήσει γνωστό τόν Πατέρα του σέ λους σους χουν ελικρινή πόθο νά δε­χθον τή γνώση ατή. Καί γιατό σς προσκαλε: ­λ­­τε σέ μένα λοι σοι εστε κουρασμένοι καί φορτωμένοι πό τό βάρος τς μαρτίας καί τν θλίψεων, κι πό τό φόρτωμα τν φαρισαϊκν παραδόσεων, μέ τίς ποες θεόπνευστος νόμος μεταβλήθηκε σέ φορτίο δυσβάστακτο. λτε σέ μένα, κι γώ θά σς ξεκουράσω. 29 Πάρτε πάνω σας τό ζυγό τς ποταγς σέ μένα καί τή διδασκαλία μου, καί μάθετε πό μένα τι εμαι πράος καί ταπεινός στό φρόνημα καί τήν σωτερική διάθεση, καί θά βρετε νάπαυση καί ερήνη στίς ψυχές σας. 30 Διότι ζυγός τς πακος σέ μένα καί τή διδασκαλία μου εναι παλός καί φέλιμος σατόν πού τόν σηκώνει· καί τό φορτίο τν ποχρεώσεων καί καθηκόντων πού θέτω γώ πάνω στούς πιστούς μου εναι λαφρύ.


http://www.osotir.org/








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου