Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Το Ευαγγέλιο της ημέρας

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016 ε΄ βδ. Ματθ. (Μτθ. ιβ΄ 46 - ιγ΄ 3):
46 τι δ ατο λαλον­τος τος χλοις δο μή­τηρ­ κα ο δελφο ατο ε­στή­κει­σαν ξω, ζητοντες λαλ­σαι ατ. 47 επε δέ τις ατ· δο μήτηρ σου κα ο δελφοί σου στήκασιν ξω ζητον­τές σε δεν. 48 δ ποκριθες επε τ λέγοντι ατ· τίς στιν μή­τηρ μου κα τίνες εσν ο ­­­δελ­φοί μου; 49 κα κτείνας τν χερα ατο π τος μαθητς α­το φη· δο μήτηρ μου κα ο δελφοί μου· 50 στις γρ ν ποιήσ τ θέλημα το πατρός μου το ν ορανος, ατός μου δελφς κα δελφ κα μήτηρ στίν. Εν δ τ μέρ κείν ξελθν ησος τς οκίας κάθητο παρ τν θάλασσαν· 2 κα συνήχθησαν πρς α­­τν χλοι πολλοί, στε α­­τν ες πλοον μβάντα κα­­­θσθαι, κα πς χλος π τν αγιαλν εστήκει. 3 κα λάλησεν ατος πολλ ν παραβολας λέγων·


ΕΡΜΗΝΕΙΑ Π. Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ
46 Κι ν ησος μιλοσε στά πλήθη το λαο, δού μητέρα του καί ο θεωρούμενοι δελφοί του στέκονταν ξω καί ζητοσαν νά το μιλήσουν. 47 Καί κάποιος το επε: Νά μητέρα σου καί ο δελφοί σου, στέκονται ξω καί ζητον νά σο μιλήσουν. 48 Κι Κύριος ποκρίθηκε σ’ κενον πού το επε ατό: Ποιά εναι μητέρα μου καί ποιοί εναι ο δελφοί μου; 49 Καί πλώνοντας τό χέρι του πάνω στούς μαθητές του επε: Νά μητέρα μου καί ο δελφοί μου. Εναι ατοί, ν καί δέν χω σαρκική συγγένεια μαζί τους. 50 Διότι ποιος κάνει τό θέλημα το Πατρός μου πού εναι στούς ορανούς, ατός εναι δελφός μου καί δελφή μου καί μητέρα μου. Τήν δια κείνη μέρα βγκε ησος πό τό σπίτι στό ποο φιλοξενονταν καί κάθισε κοντά στή θάλασσα. 2 Καί μαζεύτηκαν κοντά του πολλά πλήθη λαο, στε νά ναγκαστε διος νά μπε στό πλοο καί νά καθίσει σ’ ατό, ν λος λαός στεκόταν στήν μμουδιά τς παραλίας. 3 Καί τούς μίλησε γιά πολλά πράγματα μέ παραβολές λέγοντας.

http://www.osotir.org/




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου